Alla inlägg under januari 2007

Av thomas - 11 januari 2007 22:52

vibes46.comvelg lyssna nu. velg bonafide.hajjar du norska?det blir inte fetare, inte norskan, men musiken.big up, cheers.alla polare i oslo drar.de flesta till asien.några till usa. jag? sitter kvar i oslo.inte cash nog till att dra.men med en fet reslust.måste stanna kvar.hookar eget boende i två månader.vaktar alex och elises krypin.tills dess dom kommer tillbaks från whatever.det blir jag, johnny och kanske greger e med ibland.kanske frugan kommer med också ibland.men med henne vet man aldrig.funderar på att bara dra nu.samla ihop cash nog.och sedan dra vart fan jag har råd att dra.hooka ett jobb nånstans.hooka en bostad.hooka allt nytt och bara gå ifrån det gamla.bara skita i allting.gjort det tidigare? oh ja.men då kom en del av det tidigare med.denna gång tar jag inte med mig något,bara de erfarenheter och minnen jag har.det e nog så tungt att dras med.fuck it.denna gång e det fan i mej min tid att må.slut med att se åt alla andras håll.så, fuck it.a drunkpoet remains a drunkpoet.negativ, nej bara mitt perspektiv.so fuck off.big up to another day in paradise. cheers.

Av thomas - 9 januari 2007 11:11

nytt år.och vad mer?en siffra byts ut.men vad händer mer?krävs ett nytt år för förändring?varför inte en ny dag bara?nytt år, samma visa.vill man göra en förändring krävs inte ett nytt år, inte en ny vecka, inte ens en ny dag.bara möjligheten. den skapar man själv.new year, same shit, aint nothin but a number changed.så varför e grejen så jävla upphausad?livet e bara vad du gör det till.aint nothin but another day in paradise.så hur var det nu. gott nytt.. vad?annars då?jag gör som jag alltid gjort, tar dagen som den kommer.ena dagen upp, andra ner.som en jävla bergodalbana.ena dagen ren njutning, andra dagen lunch på väg upp.bara att försöka haka på tåget.bara softachillasweet.så kos for deg selv du norskjävel.lite mycket att styra med nu bara.måste hooka en lägenhet till den 1a maj.annars ses vi kanske i botten av din trappuppgång.näe, allt jag vet e att jag inte e så överdrivet lockad av att flytta in i svenska föreningen, har lite svårt att känna någon vidare gemenskap med thailandssvenskarna med bandana, grisrosa skjorta, tribaltatueringar och klorinslitna jeans. att då dela skithus och någon form av kök med ovan nämnda känns duktigt avlägset.inget ont om varken SF eller thailand dock.asien verkar soft, varenda kotte drar ju dit.men med min nuvarande ekonomi e jag glad om jag kommer till trondheim. säkert fint men vafan.. njae.surf i asien/nya zeeland, basket i los angeles, bira i prag, fotboll i liverpool, vin på madeira, utforska hela kontinenten afrika, det finns så jävla mycket..det enda som väntas e möjligheter.så goda möjligheter folkens.big up life, cheers.

Av thomas - 9 januari 2007 11:09

ett axplock av alla bilder från 2006.

Ovido - Quiz & Flashcards