Alla inlägg den 16 juli 2007

Av thomas - 16 juli 2007 20:20

okej, jag lovade något lite extra senast.

kanske inte bloggen e det lilla extra.

men upplevelsen däremot... shit vilken grej.

jag och min vapendragare mike alias tyzkfan gick på tur.

i norska jävla fjällen.

efter mycket snack och liten verkstad gjorde vi slag i saken.

tolv öl var, en liter estländsk vodka och glatt humör.

mer behövdes inte... trodde vi.

efter en irish coffee och några hånleende "lycka till svensken"

var kampen igång... klart vi vann, vi besegrade berget.

det var jävligt jobbigt, värre än alla försäsongsträningar nånsin.

men fan när man väl stod längst däruppe och såg hela landskapet..

shit vilken grej, som jag nog aldrig kommer göra igen..

såvida inte någon erbjuder mig lift med en helikopter  då..

så njut bilderna folkens..


Ovido - Quiz & Flashcards