Direktlänk till inlägg 28 mars 2007

4300

Av thomas - 28 mars 2007 00:42

4300 kronor.det e vad som kommer dras ifrån vår dep.bara ni så vet; alla polare i asien.plus, jag har en fet elrækning att prøjsa.så vad fan ska jag gøra?åker hem till sverige någon gång næsta vecka.den resan prøjsar farsan.på lørdag fyller jag 24 bast.men jag har inte en krona att fira før.så drick en øl før min del också.alla ni som har det fett bra.ingen anledning att oroa sig.dom som ska ha cash, får sina cash.hafslund, hyra till alex, dep till asien.allting ordnar sig.ge det lite tid bara.ge mig lite tid bara.jag ordnar det, på nåt vis ordnar jag det.det e bara surt, då man børjat må lite bra igen.så var det kanske tvunget att nåt skit skulle ske.något slags småkryp har tagit sig in i vår gamla lya.det kostar cash, 4300 kr snarare, att ta bort det.det dras från vår dep, før det var "vi" som drog in det.førsøkte øvertala vår gamla hyresværd om nån deal,men fick till svar att om vi inte prøjsar skiten,kommer han dra det ifrån møbler vi fuckat upp,eller från alla de gånger vi var sena med hyran.hur fan man gør, så blir det vi som prøjsar.men hey, bara att gilla situationen.jag e i Oslo, pga en fitta som høll mig kvar.alla andra njuter solsken med mera.fast nu kanske inte bara jag lider av situationen.så big up, eller hur var det nu då?oj, glømde jag førklara hur skit allt e?eller fattade ni det utan direkt førklaring?det e cool, nån ska ju lida før skiten också.oavsett om det handlar om en otrogen flicka,oavsett om det handlar om att ha skoj med polare.jag stædar upp i skiten, vad fan gør du?fuck you big up. fuck you."var det vad du ville høra? må så gott nu, hora"

 
 
Ingen bild

tyzken

4 april 2007 13:04

tjena kompis!! hur fan ar laget? svinar runt i sundsvall nu antar ja? saknar dej har borta. behover nan med lugn ibland fan. hehe. du kanner ju isak. :) haha. sorry att jag ar samst pa att hora av mej fan. men hoppas allt ar kung sa ringer ja nanting framover!!!

hiphop yo! TYZK FAN!!! ..

 
Ingen bild

Helene

5 april 2007 20:08

Thomas, ditt svin. Kortet ditt ligger her på qba. Ha en flott påske=) Love you long time.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thomas - 1 maj 2008 14:54

varmare tider går till mötes. varje ledig stund njuts i solskenet. känner en skön vibe för denna sommar.     ...

Av thomas - 22 december 2007 17:37

Reeewind..   "Last Christmas I wondered what heaven was like. Last spring, April fifth, it came down to me. This Christmas, I wonder if it'll all come back to me. 'Cause shit ain't what it used to be."   drunkpoet, december 16th 2006.   i...

Av thomas - 19 december 2007 02:00

its been a while. with an urge to write, but almost to much to tell. so I'll let it be, pop the bottle and raise it in the air. looking forward to the following days.  lets get fucked up, like back in the days.   merry christmas and all that..   ...

Av thomas - 5 oktober 2007 19:10

s-villa. oslo. gol. s-villa ---> gbg. saknad hemma. saknad borta. bra hemma. bra borta. om man kanske kunde befinna sig på flera platser samtidigt.. men snart döljs de alla i skuggan av en ny stad.   blickar i album, ler av minnen, njuter nutid, l...

Av thomas - 18 september 2007 00:25

efter att ha varit ifrån staden i två år. e det med blandade känslor man återvänder. en och en halv vecka har gått förbi nu. mycket e som det brukar, mycket e annorlunda. man känner en hatkärlek till staden. efter en sommar med vettlöst mycket jobb, ...

Ovido - Quiz & Flashcards